تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

دو شنبه 22 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی


تأثير-سازنده-اينترنت-بر-اخلاق-كاربران-اینترنتی

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 17

 

بخشی از متن:

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده که در 14 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده

 

در اين مقاله به تأثيرات مثبت اينترنت بر اخلاق كاربران پرداخته شده است. ديدگاه اتخاذ شده در اين مقاله مبتني بر قابليت‌هايي است كه به صورت بالقوه در اينترنت وجود دارد و مي‌تواند سبب تسهيل ارتباطات جهاني ميان انسان‌ها، از ميان برداشتن تبعيض‌ها در دستيابي به اطلاعات و در نهايت ايجاد جامعه اطلاعاتي جهاني شود.

 از نظر نويسندگان اين مقاله اينترنت عليرغم چهره فناوري‌محور خود مي‌تواند پديد آورنده فضايي باشد كه در آن اخلاق و روابط اجتماعي افراد تقويت گردد. معمولاً از چنين اخلاقي با عنوان «اخلاق سازنده» ياد مي‌شود.

 استفاده از اينترنت اخلاق خاص خودش را به شيوه‌اي خودكار در كاربرانش به وجود مي‌آورد، كاربراني كه در هر لحظه داده يا اطلاعاتي را توليد مي‌كنند.

 از اينرو «اخلاق اينترنتي» جداي از «اخلاق سازنده» نيست. مقاله حاضر با يادآوري امكان همكاري ميان اينترنت و انسان به منظور ارتقاي روابط انساني و اصول اخلاقي نگارش يافته است.

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: تأثیر سازنده اینترنت بر اخلاق کاربران اینترنتی, تاثیر اینترنت بر اخلاق, تاثیر سازنده اینترنت, مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, مقاله فناوری اطلاعات, دانلود مقاله مهندسی it, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربر اینترنتی, تأثير اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی, مقاله تأثير اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی, دانلود مقاله تأثير اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی,